הריפוד שישדרג את רהיטי הגן

אם ריהוט הגן שלכם נראה כאילו דרכו עליו, אם הבד של הספות התעייף ואם הייתם רוצים לרענן את מראה הגינה במינימום תקציב – חידוש הריפוד יכול להיות פתרון מושלם עבורכם. על מנת שתבחרו את הריפוד המתאים ביותר לריהוט הגינה, אספנו כמה טיפים שיסייעו לכם לבצע רכישה חכמה.

1. תנו את הדעת לסוג הבד הנבחר

היות שריהוט גן הוא מהאלמנטים הבולטים והחשובים ביותר בחצר (מבחינה פונקציונלית לא פחות מאשר עיצובית), הרי שסוג הבד בו ירופד הריהוט שלכם יכול להשפיע על האווירה שתיווצר בחצר. כך, למשל, אם אתם רוצים להקנות לגינה מראה שובב וקליל, בדים עשויים כותנה בשילוב פשתן יצרו את האפקט הדרוש. לעומת זאת, בדי קטיפה בשילוב פוליאסטר או כותנה – ייצרו אפקט הפוך ויקנו לחצר מראה כבד יותר.

2. ישנם שני סוגים עיקריים של בדים

טבעיים וסינתטיים. הסוג הראשון מיוצר מהצומח או מהחי (פשתן, כותנה, משי וכו'), והסוג השני מיוצר על-ידי האדם בתהליך כימי (פוליאסטר, סיבים אלסטיים ועוד). כל סוג של בד מגיב לנוזלים, לכוח מכני ולחום בצורה אחרת, ולכן גם בעל מאפיינים שונים. חשוב להכיר את ההבדלים העיקריים בין שני הסוגים כדי לבחור בצורה נכונה את סוג הבד המתאים לצרכים שלכם. כך, למשל, אם יש לכם ילדים או בעלי חיים, רצוי לבחור בדים סינתטיים כיוון שהם מתנקים יותר בקלות.

3. מותר גם לגוון

ריפוד כחול לרהיטי גן ראטןאם יש לכם מספר מערכות ישיבה בחצר או כורסאות שונות, אתם לא חייבים לרפד כל אחת מהן באותו סוג הבד. דווקא שילובים וצבעים שונים יכניסו עניין לחצר, ייצרו לה מראה מדליק ויקנו לה חזות שמחה וכיפית.

4. ככל שצפיפות הבד גבוהה יותר, כך הבד איכותי יותר

הצפיפות פירושה מספר החוטים הקיימים בבד לאינצ' או לסנטימטר אחד, וככל שמספרם יהיה רב יותר, כך הבד יהיה איכותי יותר. התעניינו בצפיפות הבד והיו בטוחים, שאתם מקבלים בד איכותי שיישמר לאורך שנים. לבחירת הצבע והדוגמה המועדפים עליכם, היכנסו לגלריית הבדים לשלנו >>>

5. מעבר לאיכות, חשוב שהבד ימצא חן בעיניכם

שתאהבו את הטקסטורה שלו, את העיצוב ואת העיטורים או הצורות שיש עליו, אם יש כאלה. כל הרעיון הוא לרפד את הריהוט שלכם כך שתוכלו ליהנות ממנו במשך שנים רבות. אם לא לגמרי תאהבו את המראה של הריפוד, רק מכיוון שבחרתם בד על פי גחמות אופנתיות או רק כי שמעתם שהוא איכותי – יכול להיות שהוא גם ימאיס את עצמו עליכם די מהר. במילים אחרות, מצאו את האיזון הנכון בין איכות לבין ההעדפות האישיות שלכם.

לקבלת ייעוץ בבחירת הבד המתאים לכל רהיט – צרו קשר ונשמח לסייע.

Comments are closed.

חזרה למעלה
Mobile version: Enabled