היכן ניתן להתקין מאוורר תקרה עם תאורה בגינה?

מספרים שהחלום הישראלי הוא בית עם גינה פרטית, בית בו אפשר ליהנות מארוחת בוקר או ערב מתחת לכיפת השמיים, באזור מוצל, ובשבתות ליהנות בגינה מארוחת צהריים טובה עם הילדים והנכדים. הרבה מאוד ישראלים הצליחו להגשים את החלום הזה, הרבה מאוד ישראלים גם בחרו לעצב את הגינה שלהם בצורה ייחודית, עם פתרונות הצללה שונים.

יש לא מעט ישראלים שכחלק מעיצוב הגינה הציבו גם מאוורר תקרה עם תאורה אשר משמש אותם בעיקר בימים חמים וכן בלילות. כך הם יכולים לשבת בגינה בצורה נוחה ונעימה גם בחורף וגם בקיץ. כעת עולה השאלה כיצד והיכן ניתן להתקין מאורר תקרה עם תאורה בגינה.

מן הסתם, בשביל להתקין מאוורר תקרה עם תאורה בגינה יש צורך באזור בו יש הצללה, אזור בנוי או פרגולה, כאשר מה שנדרש זו פרגולה מעץ או ממתכת שניתן להתקין עליה מאורר תקרה עם תאורה. אפשרות אחרת כאמור היא להתקין את המאוורר על התקרה של האזור הבנוי שמכסה חלק מהגינה. בבתים פרטיים רבים בהם יש קומה שנייה, חלק ממנה מכסה חלק מהגינה ויוצר אזור של מרפסת פתוחה בה אפשר לשבת בימים גשומים למשל. באזור זה ניתן להתקין מאוורר תקרה עם תאורה, כך אפשר לשבת במקום גם בימים חמים שלא מתאפשר לשבת בגינה.

אפשרות אחרת, כאמור, היא לבנות פרגולה בכל אחד מהאזורים בגינה, ולהציב בה מאוורר תקרה עם תאורה. כאן חשוב לומר שיש צורך לקבל את האישורים הנדרשים להקמת הפרגולה מחד ומאידך יש לבדוק כיצד המאוורר יפעל בצורה האופטימאלית. אפשרות נוספת ודומה היא להתקין שמשייה ומתחתיה להציב את המאוורר. אופציה זו קיימת לא רק בבתים פרטיים אלא גם במקומות אחרים, כך למשל בבתי קפה ומסעדות.

כיצד בוחרים מאוורר תקרה עם תאורה לגינה

ישנם כמה פרמטרים שעוזרים לנו לבחור מאוורר תקרה עם תאורה לגינה שיתאים לצרכים שלנו.

ראשית, עלינו לבחור מאורר תקרה בגודל המתאים על פי שטח הישיבה. אין משמעות אמיתית לשטח הגינה, הרי בכל מקרה המאוורר יותקן רק באזור בו אנחנו יושבים, לכן יש לבחון רק את אזור הישיבה.

שנית, יש להתאים את משקל המאוורר למקום בו נתקין אותו. לא סביר שנתקין מאורר תקרה במשקל שהפרגולה או השמשייה לא תוכל לשאת. במקרה ומדובר באזור בנוי, אז לא אמורה להיות בעיה, כל תקרה אמורה לשאת מאווררים מסוג זה.

שלוש, שטח התאורה. מאחר ואנחנו רוכשים מאורר תקרה עם תאורה אז אנחנו צריכים להתייחס לא רק לעניין המאוורר אלא גם לתאורה עצמה. עד כמה היא מאירה את השטח, איזה חלק מהשטח היא מאירה, האם היא ממוקמת במקום נכון, האם היא מספיק טובה בשביל שעות הלילה. אלו שאלות שאנחנו צריכים להתייחס אליהן, מאחר ואם אנחנו בוחרים מאורר תקרה עם תאורה הרי שהיא אמורה להחליף אלמנטים אחרים שיכולים לספק לנו אור ועלינו לוודא שהיא תחליף הולם.

 

 

 

Comments are closed.

חזרה למעלה
Mobile version: Enabled